Luennot ja koulutukset

Teen säännöllisesti asiakaskokemukseen ja markkinoinnin muutokseen liittyviä puheenvuoroja ja koulutuksia. Tässä yksi esimerkki puheenvuorostani:

Puheenvuorot voivat olla joko yrityskohtaisia tai osana seminaaria. Ne voivat olla esimerkiksi

– alle tunnin pituisia ”herätysjuhlia”

– 3-4 tunnin työpalavereita esimerkiksi asiakaskokemuksen johtamisen kokonaisuudesta

– koko päivän pituisia strategiatyöpajoja.

Koulutukset voivat olla laajempia kokonaisuuksia esimerkiksi asiakaskokemuksen strategian jalkauttamiseksi. Lisätietoa työstäni saat osoitteesta http://www.futurelab.fi

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s