Kirjoittajasta

Olen asiakaskokemuksen strategisen kehittämisen konsulttitoimisto Futurelab Finlandin perustaja ja toimitusjohtaja. Asiakkailleni rakennan asiakaskokemuksesta strategista kilpailuetua. Sparraan yrityksiä kollegoideni kanssa kohti asiakaskeskeisempää toimintaa. Lisäksi autan uusien asiakaskokemuksen KPI-mittareiden ja mittausmallien suunnittelussa ja käyttöönotossa. Net Promoter Score -ja Customer Effort Score -ja muut asiakaskokemuksen avainmittarit ovat tuttua ”kauraa”.

Asiakaskokemus ja henkilöstökokemusTuorein kirjani on 2019 ilmestynyt Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus. Olen tarkastellut siinä asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen suhdetta. Kirjaan olen kiteyttänyt uuden polkupyöräjohtamisen mallin.

2016 ilmestyi yhdessä Belinda Gerdtin kanssa kirjoittamani kirja Ylivoimainen kansikuva suoraasiakaskokemus. Kirjassa on strategisen tiedoksi lisäksi myös konkreettinen työkalupakki sitä tarvitseville.

2014 ilmestyi yhdessä Janne Löytänän kanssa kirjoittamani kirjaAsiakkaan aikakausi. Kirja kertoo, miten asiakaskokemuksesta Asiakkaan aikakausirakennetaan strategista kilpailuetua.

Olen osakkaana soveltamassa oppimiani asioita Automaalit.net verkkokaupassa, joka toimii Suomen lisäksi Ruotsissa ja Tanskassa. Lisäksi olen ollut perustamassa Verkkokauppatilit.fi tilitoimistoa, joka auttaa erityisesti verkkokauppaan keskittyviä yrityksiä taloushallinnon asioissa. 

Kari Korkiakoski

+358 50 516 9551
kari.korkiakoski@futurelab.fi

Mainokset

One response to “Kirjoittajasta

  1. Paluuviite: Blogausvuoden 2010 yhteenveto | kari korkiakoski @ blogi