Kirjoittajasta

Vastaan asiakaskokemuksen strategisen kehittämisen konsulttitoimisto Futurelab Finlandin toiminnasta. Asiakkailleni rakennan asiakaskokemuksesta strategista kilpailuetua. Lisäksi autan uusien asiakaskokemuksen KPI-mittareiden ja mittausmallien suunnittelussa ja käyttöönotossa. Net Promoter Score -ja Customer Effort Score -malleihin liittyen teen myös laaja-alaista kehitystyötä.

2016 ilmestyy Belinda Gerdtin kanssa kirjoittamani kirja Ylivoimainen kansikuva suoraasiakaskokemus. Kirjassa on strategisen tiedoksi lisäksi myös konkreettinen työkalupakki sitä tarvitseville.

2014 ilmestyi yhdessä Janne Löytänän kanssa kirjoittamani kirjaAsiakkaan aikakausi. Kirja kertoo, miten asiakaskokemuksesta Asiakkaan aikakausirakennetaan strategista kilpailuetua.

Olen osakkaana soveltamassa oppimiani asioita muuttuvasta liiketoiminnan ja markkinointiviestinnän maailmasta Automaalit.net verkkokaupassa, joka toimii Suomen lisäksi Ruotsissa ja Tanskassa. 

Kari Korkiakoski

+358 50 516 9551
kari.korkiakoski@futurelab.fi

One response to “Kirjoittajasta

  1. Päivitysilmoitus: Blogausvuoden 2010 yhteenveto | kari korkiakoski @ blogi