Rekrytoinnin merkitys onnistuneessa asiakaskokemuksessa

Rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyritys Businesslike Oy on tuonut asiakaskokemuksen mukaan omaan toimintaansa. Yritys korostaa rekrytoinnin merkitystä onnistuneessa asiakaskokemuksessa. Businesslike teki haastattelun aiheesta, joka julkaistaan sekä asiakaslehdessä että yrityksen Youtube-kanavalla. Tässä linkki videoon:

Jos siis yritys haluaa parantaa asiakaskokemustaan, on syytä kiinnittää huomiota rekrytoinnissa CV:n lisäksi myös persoonaan ja asenteeseen. Asiakaskokemus koostuu teknisen onnistumisen lisäksi tunteesta ja sen välittäminen vaatii aidosti innostuneen työntekijän.

 

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s