Markkinoinnin ja yritystoiminnan murros

Helsingin Ekonomien Markkinointiryhmä pyysi tänäkin vuonna pitämään trendikatsauksen markkinoinnin ja yritystoiminnan muutoksista. Viime vuoteen verrattuna aihe teetti enemmän töitä ja näkökulma laajeni.  Työ oli arvokasta möys henkilökohtaisesti koska se pakottaa katsomaan asioita hiukan laajemmin kuin vain oman arkisen työn näkökulmasta.

Viimeinen kohta, pelko, tuntuu estävän niin markkinoinnin kuin yritysten rohkean kehittämisen. Toivottavasti pelko voitetaan ja yrityksissä siirrytään säästämisen sijasta uuden innovointiin.

Otan mielelläni vastaan kommentteja.

Advertisements

5 responses to “Markkinoinnin ja yritystoiminnan murros

  1. Reblogged this on Jani Aaltonen blogi and commented:
    Tässä on hyvä analyysi ostamisen ja myymisen muutoksesta. Kari on onnistunut nappaamaan hienosti mukaan ostamisen muutoksen! Kannattaa tutustua viikonlopun aikana! Nice! Maailma muuttuu Eskoseni. Muututko sinä?

  2. Kiitos Jani:) Hyvää viikonloppua sinullekin!

  3. Teuvo Heinonen'

    Kiitokset Kari. Olet taas kerran onnistunut purkamaan jokapäiväisen omasta-kokemuksestani-tiedän tietomme ja rakentamaan siitä selkeän kokonaiskuvan, joka auttaa ymmärtämään ja toimimaan.

  4. Hyvät slaidit. Hyvin todennäköisiä näkymiä olet poiminut!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s