Miksi markkinointi ja viestintä muuttuvat – nyt

Aalto Executive Education järjesti 13.3. aamiaistilaisuuden, jonka tehtävänä oli kertoa ChangeMarketing! -foorumista kiinnostuneiden yritysten edustajille mistä foorumissa on kysymys ja miksi se käynnistetään. Toimin Pekka Mattilan ja Nando Malmelinin ohella foorumin isäntänä ja moderaattorina ja pidin aamiaistilaisuudessa presentaation syistä miksi markkinoinnin pitäisi muuttua.

Tämä presentaatio edustaa minun näkemystä tekijöistä joiden vuoksi perinteinen tapa ajatella ja tehdä markkinointia sekä viestintää tulisi uudistaa.

Advertisements

One response to “Miksi markkinointi ja viestintä muuttuvat – nyt

  1. Reino Routamo

    Mitä on markkinointi? = selvitetään, mitä haluamamme kuluttaja tarvitsee, suunnitellaan, valmistetaan ja toimitetaan tämä ratkaisu niin, että myös me (kuluttajan lisäksi) saamme siitä taloudellista hyötyä.

    Tällaisen määritelmän yksi OSA on menekinedistäminen, josta esityksessäsi käytetään nimeä ”markkinointi” ja joka mielestäsi on kommunikaatio-ongelma.

    Terveisin, Reino Routamo

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s