Kuka välittää sisältöäni?

Tuntuu siltä että klassiset median ja brändien roolit ovat menossa sekaisin ja kaikki osapuolet hakevat uutta paikkaa. Markkinoijan tulisi unohtaa perinteinen huutamismarkkinointi ja hänen tulisi ajatella ja toimia kuin sisällöntuottajan ja median. Ja tämä haastaa mediat, joiden pitäisi pystyä tuottamaan edelleen ylivoimaista sisältöä kasvavan paineen alla.

Medioilla ja brändeillä on kuitenkin sama haaste, sisältö ei yksin enää riitä. Sisällön välittämisestä eteenpäin on tulossa elinehto. Enää ei riitä siis se että kohderyhmä perinteisessä mielessä välittää eli arvostaa sisältöä, nyt heidät tulisi saada välittämään välittämisensä myös eteenpäin. Sisältöäni välitetään, olen siis olemassa?

Advertisements

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s