Kärsitkö vuorovaikutusinflaatiosta?

Viimeisten viikkojen aikana olen nähnyt yhä enemmän kirjoituksia, joissa on arvioitu sosiaalisen media merkitystä ja asemaa kriittisesti. Vaikuttaa siltä että kerättyjen kokemusten ja kärsityn krapulan jälkeen useat eri tahot ovat pyrkineet asettamaan sosiaalisen median osaksi laajempaa kokonaisuutta.

Kuten Umair Haque tässä Harvard Business Reviewn kirjoituksessa, useimmat kriittiset kommentit ovat nostaneet haasteeksi sosiaalisen median kautta rakennetun verkoston laadun. Tuloksena on vuorovaikutusinflaatio. Tämän ohella Haque tuo esille myös muita kiinnostavia näkökulmia.

Huomaan muuten itsekin siirtyneeni määrästä kohti laatua.

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s