Mikä on bannerin tehtävä?

”A marketer’s guide to overcoming banner blindness ”
Tämän artikkelin mukaan bannereiden tehtävänä ei tulisikaan olla välitön myyntiä tai muuta toimenpidettä edistävä klikkaus. Artikkeli viittaa tutkimukseen jonka mukaan oleellista on että banneri jättää muistijäljen.

Kuluttajat ovat siis nopeita oppimaan ja jättävät jo lukematta bannerit. Markkinoijien kannalta tilanne on haastava koska heidän tulisi pysyä mukana kilpailussa ja sen lisäksi ymmärtää nopeasti muuttuvaa kuluttajien sähköisten medioiden lukutaitoa.

Advertisements

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s